Bodicsek

Gyerekkoromban azt hittem, hogy a bodicsek (body check) kifejezés egy Bodicsek nevű rendkívül durva orosz jégkorongozó nevéből ered. Ma már tudom, hogy ez butaság. Bodicsek nyilvánvalóan csehszlovák volt.

Naptár

NHL eredmények

Videó diszkó

Netvibes

Add to Netvibes

Licenc

Creative Commons Licenc

Rosszkor, jó helyen

2008.08.11. 07:32 quitz

Július végén a kötelesség Sapporóba szólított. Klassz kis város, és a hokikedvelő magyaroknak különösen kedves emlékeket idéz. Beszéltem egy-két helyivel, nem volt könnyű, így elég kicsi a mintám. Aki ott nőtt föl, az mind versenyszerűen síelt gyerekkorában. Eléggé szeretik a hokit, de nem törtek össze attól, hogy nem jutottak fel a nagy vébére. Hiába is provokáltam kicsit a derék japánokat. Nincs is olyan csapata a városnak, amelyik az hétcsapatos Asian  League Ice Hockey-ban  (így hívják) szerepelne. Ugyanakkor a régióból (Hokkaido) két csapat is itt indul. Örülök, hogy megnézhettem Sapporot, de jobban örültem volna, ha áprilisban van ott dolgom.

 

Ha ez nem lenne elég, akkor elmesélem, hogy kora ősszel meg az Egyesült Államokban lesz dolgom. Már jó előre dörzsöltem a tenyeremet, hogy a munka mellé befér majd egy-két meccs is. Most, hogy végleges lett a versenynaptár kiderült, hogy koppanok. Október elején Európában van az első két versenynap, 9-én indul az amerikai kontinensen a szezon. Ezt már tényleg nem érzem igazságosnak. Mehetek felkészülési meccsre vagy amerikai focira. Majd tudósítom a Még 1 yard blogot.

Szólj hozzá!

Címkék: japán jégkorong hoki nhl balsors sapporo

A bejegyzés trackback címe:

https://bodicsek.blog.hu/api/trackback/id/tr50595468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása