Bodicsek

Gyerekkoromban azt hittem, hogy a bodicsek (body check) kifejezés egy Bodicsek nevű rendkívül durva orosz jégkorongozó nevéből ered. Ma már tudom, hogy ez butaság. Bodicsek nyilvánvalóan csehszlovák volt.

Naptár

NHL eredmények

Videó diszkó

Netvibes

Add to Netvibes

Licenc

Creative Commons Licenc

Szaggat, de megy

2013.01.20. 22:15 quitz

Úgy felállt ez az új szezon, mintha hónapokig tervezgették volna az indulását. Talán egyedül a technológiai háttér döcög. Szegény Máté és Spiller egy olyan adást közvetítettek, ami akadozott. Hiába a HD, ha néha kimerevedik a kép, és valami miatt egy gól is lemaradt. Alig győztek mentegetőzni szegények. Nem egyszerű műfaj ez a közvetítés. Digitálisan jön a jel, jó kapcsolat kell hozzá. Én egyszer jártam eCinemában, ahol műholdals netkapcsolaton keresztül küldik a filmet a moziba. Nagyon durván szaggatott. Először a gépészhez mentem be szólni, aki széttárta a karját, és az új technológiát kárhoztatta. Bujtogatott, hogy menjek fel az igazgatóhoz. Fel is mentem, de ő sem értett hozzá :)

Szóval elég furán indult újra másfél szezon kihagyás után a közvetítés a Sport 1-en. De nem a szpíkereken múlt. Viszont a szaggatásról eszembe jutott a GameCenter Live előfizetésem, ami mára lejárt. Ősszel még néha belenéztem egy-egy klasszikus meccsbe. A csonka szezon 50 dollár. Ezzel a klubtulajdonoskhoz hasonlóan én is spóroltam. Viszont a PS3-hoz még nem készítették el az idei klienst. Hogy minek idei, azt csak az ördög tudja. Lényeg, hogy azon még nem mennek az ingyenes összefoglalók és a fizetős teljes meccsek. Őket tényleg váratlanul érhette a szezon kezdete.

Jágr 2 gólt és 2 gólpasszt jegyzett az első dallasi meccsén, és a Wilds is elég acélosnak tűnt. Jó lesz ez!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bodicsek.blog.hu/api/trackback/id/tr115028156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása