Bodicsek

Gyerekkoromban azt hittem, hogy a bodicsek (body check) kifejezés egy Bodicsek nevű rendkívül durva orosz jégkorongozó nevéből ered. Ma már tudom, hogy ez butaság. Bodicsek nyilvánvalóan csehszlovák volt.

Naptár

NHL eredmények

Videó diszkó

Netvibes

Add to Netvibes

Licenc

Creative Commons Licenc

Jughead

2009.03.03. 00:32 quitz

A Jughead egy kanadai bluegrass zenekar.  Sok feldolgozást játszanak pajta stílusban, pl. Ramonest, Motörheadet és más kemény cuccokat. Ez a hokis daluk repítette a nemzetközi hírnév felé ezt a vidám társaságot.

 

Well, I play Air hockey, Ball hockey, Barn Hockey, Bubble Hockey, Field hockey,
Floor hockey, Ice hockey, Kitchen hockey, Road hockey,Roller hockey, Table hockey, Twist hockey
And I play hockey, hockey, hockey, hockey, hockey, hockey, hockey, hockey, hockey, hockey, hockey, hockey, hockey, hockey,hockey all the time!
Take shots!

Pluszpontért várom a megfejtéseket, hogy mi lehet a Road hockey, Twist hockey, de főleg milyen lehet a Barn hockey.

(Hosszú ideje nem volt bejegyzés, és ez is csak megúszós volt. Akartam jelezni, hogy nem estem kómába. Legközelebb valami alaposabbal jelentkezem.)

2 komment

Címkék: zene video kanada hoki

A bejegyzés trackback címe:

https://bodicsek.blog.hu/api/trackback/id/tr56976709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bari22 2009.03.04. 16:55:37

Szia!

A "road hockey" szerintem rod-hockey lehet.(ezt az asztalihokira használják a jenkik és a kanadaiak:"rod-kb. rúd")
Szerintem.
A másik kettőről lövésem sincs! :-(

quitz · http://bodicsek.blog.hu 2009.03.05. 00:09:01

a saját honlapjukról vettem a szöveget, úgyhogy road hockey az valami
süti beállítások módosítása