Bodicsek

Gyerekkoromban azt hittem, hogy a bodicsek (body check) kifejezés egy Bodicsek nevű rendkívül durva orosz jégkorongozó nevéből ered. Ma már tudom, hogy ez butaság. Bodicsek nyilvánvalóan csehszlovák volt.

Naptár

NHL eredmények

Videó diszkó

Netvibes

Add to Netvibes

Licenc

Creative Commons Licenc

Adásszünet

2012.09.17. 00:53 quitz

5782.jpg_760x358

Amikor tavaly kiderült, hogy nem lesz NHL kövzetítés Európában, írtam ide egy cikket, amit Péter Szabina Adásszünet című képével illusztráltam. Pár napja az Arc plakátkiállításon szembe találtam magam a kép óriásplakát változatával. Eszembe jutott, hogy tavaly még csak a közvetítéseket sirattam, most már NHL szezon se lesz. A tévémacit is lecserélték egy lomis figurára, aki szakadt pulóverben ölelgeti a csaját vagy a húgát, ez nem derül ki. Sok minden változott egy év alatt. Én például már csak akkor nézek közszolgálati tévét, ha sportot adnak. De akkor is legszívesebben levenném a hangot. 

Egy like-kal szavazhattok a közönségszavazáson Szabina képére. Ha nyer, kérünk tőle valami hokisat :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bodicsek.blog.hu/api/trackback/id/tr1004781648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása