Bodicsek

Gyerekkoromban azt hittem, hogy a bodicsek (body check) kifejezés egy Bodicsek nevű rendkívül durva orosz jégkorongozó nevéből ered. Ma már tudom, hogy ez butaság. Bodicsek nyilvánvalóan csehszlovák volt.

Naptár

NHL eredmények

Videó diszkó

Netvibes

Add to Netvibes

Licenc

Creative Commons Licenc

Slap Shot (1977)

2008.06.23. 23:24 quitz

Az új Mike Myers film kapcsán belinkeltem egy klasszikus hokis filmet, ami több figyelmet is érdemel. Az 1977-ben készített Slap Shot mára klasszikus státuszt szerzett. Jobb és viccesebb, mint a  Kerge Kacsák, keményebb mint a Youngblood. Főszereplője nem Emilio Estevez vagy Rob Lowe, hanem maga Paul Newman. A filmben mellékszereplőként feltűnő három hokis, a Hanson fivérek máig ebből a harmincéves filmből élnek. Egyikőjük fia, Chris Hanson, állítólag tehetséges jégkorongozó. Ha tényleg meg tud állni a jégen, nagy rajongótábora lesz. 

 

A film a szokásos sport sztori, de a szokásosnál több humorral és burleszkkel. Ennek köszönhetően még ma is komoly kultusz övezi. Ezt még a 2002-ben elkészített Slap Shot 2 sem tudta lerombolni. Az internet tele van rajongói oldalakkal, és szerintem a Charlestown Chiefs meze a legkelendőbb fiktív hokimez. Természetesen Magyarországon semmiféle forgalmazásba nem került a film. Így aki meg akarja nézni, az kénytelen megrendelni az internetről a hatályos vámszabályok maximális betartása mellett. Vagy - állítólag - le is lehet tölteni a filmet, de azt nem ajánlom. Aki teheti az inkább rendelje meg kb. 2000 Ft + postaköltség áron legálisan.

 

 

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bodicsek.blog.hu/api/trackback/id/tr90536143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hunhockey29 2008.06.24. 18:50:20

Nagyon jó ez a film és sztem a második része sem volt rossz (bár magyar szinkronnal nézhetetlen volt).
Van valakinek magyar felírata az első részhez???

1nf3rn0 2008.06.24. 19:17:03

quitz, mi ez a tiszta vásárlásra való ösztönzés? :)
Csak nem szólt valaki a torrenten megjelenős mondatodért? Vagy ezzel most csak kompenzálod az előzőt, hogy tiszta legyen a lelkiismereted? ;D

quitz · http://bodicsek.blog.hu 2008.06.24. 19:59:46

Hunhockey29, csak angol feliratot találtam. Ezt ugye soha nem adták (ki) Magyarországon?

1nf3rn0, ami nem elérhető ésszerű erőfeszítéssel, arra tök jó a torrent. De egy klasszikus hoki film kell a polcra, lehetőleg a 25 éves jubileumi kiadás. Most rendeltem meg a Game Seven Collection-t www.amazon.com/NHL-Greatest-Moments-Stanley-History/dp/B000UPMZ2G/ref=sr_1_3?ie=UTF8&s=dvd&qid=1214330294&sr=1-3 hogy meglegyen. Szerencsére a derék kínai munkások csak ráfestették a dvd-mre a régiókódot, de simán játszik amerikai dvd-ket.

quitz · http://bodicsek.blog.hu 2008.06.24. 22:49:50

UPDATE:

magyarul is kiadták 2002-ben Jégtörők címmel.
Nem is tudtam...
www.xpress.hu/dvd/film.asp?FILMAZ=1556

Hunhockey29 2008.06.25. 07:23:58

Aztaa...
Én sem tudtam, hogy kiadták és van hozzá magyar felírat is :), de 7000 HUF-ért inkább lefordítom magamnak az angol felíratot...
A második részt is kiadták (nekem meg is van!)

guriga uram jr. · http://realujpest.blog.hu 2008.07.10. 01:27:39

Quitz: Igen, nekem is megvan a magyar változat mind az 1., mind a 2. részből. Az Auchanban megszerezhető a leértékelt filmek között (!bűn!). :)

Chiefs 2008.07.20. 19:40:22

Sikerült pár éve megvennem egy másik netes cégnél jóval olcsóbban.Akkor volt belőle raktáron.

www.dvdabc.hu/index.php?cont=filmpager&order=film.id%20desc&from=140&sid=0

Dany 2009.11.01. 13:55:14

Én a Slapshot 2-öt 2 éve 600 Ft-ért rendeletem meg a netről.magyar felirattal. Az elsőt meg adta egyszer a tv, ott láttam. A 3. rész már nem az igazi, Kerge Kacsák szint,de azért jó.:)

solarys 2010.01.08. 20:01:38

Sikerült megszereznem a filmet angolul, viszont jól jönne magyar felirat is hozzá. Akinel megvan meg tudná küldeni?
A szinkronos verzió maga lenne a csoda!

quitz · http://bodicsek.blog.hu 2010.01.08. 23:12:59

Nekem is angolul van meg, az amazonról rendeltem. De kiadták magyarországon: href.hu/Default.aspx Angol nyelvű, magyar felirattal.

solarys 2010.01.10. 00:38:58

Köszi, de ezt az oldalt nem ismerem, csak vmi link rövidítés jön be, hogy tudok a felirathoz (filmhez) jutni?

solarys 2011.03.23. 07:57:13

Sikerült megszereznem a Slap Shot (1977) szinkronos változatát. Akit érdekel, írjon!

Szuper30 2014.12.10. 21:46:19

Sziasztok! Valaki tudna segíteni a Slap Shot 1, 2 cimű filmet értékesíteni nekem valamilyen formában? Edző vagyok és a gyerekeknek szeretném levetíteni! Köszönöm
süti beállítások módosítása