Bodicsek

Gyerekkoromban azt hittem, hogy a bodicsek (body check) kifejezés egy Bodicsek nevű rendkívül durva orosz jégkorongozó nevéből ered. Ma már tudom, hogy ez butaság. Bodicsek nyilvánvalóan csehszlovák volt.

Naptár

NHL eredmények

Videó diszkó

Netvibes

Add to Netvibes

Licenc

Creative Commons Licenc

Szezonon kívül vol. 2.

2008.09.23. 01:06 quitz

Már elindult az NHL előszezon, de nem a Minnesota Wildnak. Még mindig a Republikánus Nemzeti Konvenciót heverik ki a csarnokban. Most pakolnak vissza az ajándékboltba, és most készült el a jég is. A csapat észak-Dakotában edzőtáborozik, kedden jönnek vissza, és szerdán már fogadják is a Coloradot. Ma St. Paulban volt dolgom, ami Minneapolis ikervárosa a Mississipi másik partján. A közös baseball csapatukat Twinsnek hívják. Üres csarnok turném új állomásán a Minnesota Wilds székhelyét az XCel Energy Centert látogattam meg. A portás bácsi (senior citizen) nagyon kedves volt, és beengedett, hogy egy kicsit körülnézzek. Szuper felszereltségű 18 ezres stadion, gyönyörű friss jég, az eredményjelző még a kezdőkörben volt. A hetvenezres Metrodome után nagyon családiasnak tűnt a csarnok. Nézegettem egy darabig a zambonit, ahogy hízlalta a jeget, aztán csináltam egy fotót. Megköszöntem szépen a portás bácsinak a kedvességét, a szomszédos boltban vettem egy mezt a fiamnak, és búcsút intettem.

A derék helyiek még mindig inkább azzal vannak elfoglalva, hogy a Miami Dolphins nagyon csúnyán elverte a New Englands Patriotsot. A másik nagy hír, hogy tegnap játszották az utolsó meccset a New York Yankees stadionjában. 75 év után átköltöznek az új 1,3 milliárdos stadionjukba.

Beváltottam az igéretemet és Valuska kérésére készítettem egy beszámolót a kedvenc amcsifocis blogom, a Kell még egy yard számára a Minnesota Vikings meccséről. Úgy tűnik csak az Atlanta Thrashers vs. Nashville Predators meccsre jutok el majd.

Szólj hozzá!

Címkék: jégkorong hoki nhl minneapolis minnesota wild offseason

A bejegyzés trackback címe:

https://bodicsek.blog.hu/api/trackback/id/tr42676893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása