Bodicsek

Gyerekkoromban azt hittem, hogy a bodicsek (body check) kifejezés egy Bodicsek nevű rendkívül durva orosz jégkorongozó nevéből ered. Ma már tudom, hogy ez butaság. Bodicsek nyilvánvalóan csehszlovák volt.

Naptár

NHL eredmények

Videó diszkó

Netvibes

Add to Netvibes

Licenc

Creative Commons Licenc

Gólöröm

2010.01.15. 08:00 quitz

A talajon játszott sportágakhoz képest a jégkorong nagyon jó lehetőségeket kínál a gólöröm látványos megélésére. Gólt lőni nagyszerű dolog. Nagy gólörömöt általában nagy gólok után szoktak bemutatni. És ha ez így van, a néző lelkesedését tovább fokozza egy-egy szép alakítás. Nézzük ezt a tíz remek találat után elért emlékezetes ünneplést.

 

 

5 komment

Címkék: nhl top10 gólöröm

A bejegyzés trackback címe:

https://bodicsek.blog.hu/api/trackback/id/tr791660376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tejpalkó 2010.01.16. 00:22:30

Nekem a második helyezett tetszett a legjobban, de nagyon jó az összeállítás.

quitz · http://bodicsek.blog.hu 2010.01.16. 00:49:27

Hejduk tényleg nagyon nagyot csobban.
Tavaly az újpesti légiós sor csinált egy négypár evezőst, talán a Miskolc ellen, az is beférne ide.

LBogár 2010.01.16. 09:17:28

@quitz: Az a Sportclub ellen volt, de Sikorcin a múlt héten is produkálta magát egy mesterhármas után a Stars ellen :)

béca 2010.01.16. 20:49:25

Én is látványosan szoktam örülni a goljaink után ... mégha nem is én lövöm őket. :)

on top of the world 2010.01.27. 04:18:19

nagyon nagy válogatás
nekem személy szerint a harmadik tettszik a legjobban.
kesztyű feldob, aztán PUFF PUFF PUFFF
:D
süti beállítások módosítása