Bodicsek

Gyerekkoromban azt hittem, hogy a bodicsek (body check) kifejezés egy Bodicsek nevű rendkívül durva orosz jégkorongozó nevéből ered. Ma már tudom, hogy ez butaság. Bodicsek nyilvánvalóan csehszlovák volt.

Naptár

NHL eredmények

Videó diszkó

Netvibes

Add to Netvibes

Licenc

Creative Commons Licenc

Jön a rájátszás I. - Kelet

2008.04.08. 00:31 quitz

Ha már lett volna ez a blog tavaly szeptemberben, akkor most szembesíthetném magam a szezon eleji jóslataimmal. Még jó hogy nem volt ilyen. Hiszen ki gondolta volna, hogy Forsberg visszatér az Avalanche-hoz, hogy Ovecskin 65 gólt vág, hogy Crosby heteket hagy ki sérülés miatt, hogy a Rangers jó helyre tette a pénzét Gomez és Drury megvásárlásával, mert Jágr élete legharmatosabb szezonját nyomja? Szóval semmi nagyképű naugye, és semmi magyarázkodás. Nézzük mit várhatunk a rájátszásban! A csapatt neve mellett egy online fogadóiroda oddsai az első összecsapásra.

Montreal Canadians (1.50) - Boston Bruins (2.65)
Csoda, hogy bejutott a Boston. A Montreal viszont nagyon magabiztos. Például az alapszakaszban idén mindig elverte a Bostont. Ráadásul 2002-ben és 2004-ben is a Canadiens búcsúztatta a Bruinst a rájátszásban. Még úgy is egyértelműnek tűnik a továbbjutás, hogy Saku Koivu a Montreal csapatkapítánya sérülés miatt biztosan hiányozni fog.

Pittsburgh Penguins (1.512) - Ottawa Senators (2.60)
Malkin, Sykora, Gonchar és Lidstrom megmutatták, hogy Crosby nélkül is életveszélyes a  Pittsburgh. Az Ottawa, a tavalyi döntős hihetetlenül gyengén muzsikált idén. Először meglepetésszerű, majd menetrendszerű vereségek következtek. A szezon végére összekapták magukat. A rájátszás első fordulójában sérülés miatt nem játszhat csapatkapitányuk Daniel Alfredsson.

Washington Capitals (n.a) - Philladelphia Flyers (n.a)
A Washington nagy hajrában jutott be a rájátszásba. Úgy tűnik, egyelőre megérte a Capitals-hez kötni Ovecskint 13 évadra 124 millió dollárért. Az idei 9 misiért 65 gólt lőtt. Nagy játékos, a playoffban a helye. A szezon közbeni edzőváltás is jó hatással volt a csapat játékára. Nylander kiesését meg jól pótolták a Caps oroszai, és az idei legjobb újonc Backtrom. A Flyers az idei szezon legtufább csapata. Leginkább brutális bodicsekjeikkel és az azokat követő fegyelmi tárgyalásokkal vetették észre magukat. Brier nem teljesen egészséges, a sorozat végére biztos visszatér. Oddsaik még nincsenek, az alapszakaszban kiegyenlített volt a párharc. Remélem, repül a Flyers.

New Jersey Devils (1.769)  -  New York Rangers (2.10)
A Devils 8-ból 7-szer zakózott a Rangers ellen, amin nagyon meglepődtem. Az erőviszonyok nem ennyire egyértelműek. Elias és Jagr egyaránt gyenge alapszakaszt zártak. Előbbi 30 utóbbi 25 góllal, ami karrierjének leggyengébb NHL szezonját jelzi. Beszédes adat, hogy a lőtt gólokat tekintve mindkét csapat az NHL öt legrosszabbja között van. A rutinos rókák biztosan összeszedik magukat. Szerintem a Rangers megy tovább.

 

13 komment

Címkék: jégkorong esélyek hoki nhl boston bruins new york rangers pittsburgh penguins rájátszás playoff washington capitals new jersey devils ottawa senators pilladelphia flyers

A bejegyzés trackback címe:

https://bodicsek.blog.hu/api/trackback/id/tr74416199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

1nf3rn0 2008.04.08. 09:18:43

Kár, hogy ilyen nyíltan anti-Philly blog ez :)

quitz · http://bodicsek.blog.hu 2008.04.08. 10:24:03

Egyáltalán nem vagyok Philly ellenes, de lássuk be, ez most elég gyenge, ellenben agresszív

1nf3rn0 2008.04.08. 11:49:18

szerintem annyira azért nem gyenge. Tavaly 30. lett a csapat, edzőváltás, fél csapat lecserélése és ez olyan jól sikerült, hogy idén sikerült elérni a hatodik hely a playoffban. Szerintem ez nagyon jó letjesítmény.
Igen, volt 1-2 durva dolog, de ez nem azt jelenti, hogy ez egy "gonosz csapat" vagy tufa, ahogyan írtad. Ne érts félre, nem díjazom én sem a történteket. Downie egy újonc gyerek, meg is kapta érte a büntetését. A másikra már nem is emlékszem. Volt egy Broad Street Bullies nevű legendás csapat, akik tényleg a terrort hozták a jégre és elpüföltek mindenkit. De akkor ezt meg lehetett csinálni, más volt a "jégkorongkultúra". Két Stanleyt is nyertek akkor Clarke-ék, ezért ez a legemlékezetesebb a Flyers történelmében. Tehát a Philly ha akarná sem tudná lemosni a "bullies" nevet. Az egy más kérdés, hogy nem is kell és nem is akarja.
Egy szó mint száz, szerintem a jégkorong.blog.hu-n jó bulvárosan felfújták a történteket. Persze meg tudom érteni, ha valakinek a kedvenc csapatából valamelyik játékos volt a célpontja az "akciónak". Veled is ez a helyzet, quitz? Neked melyik a kedvenc csapatod?

quitz · http://bodicsek.blog.hu 2008.04.08. 12:34:27

Igaz, a tavalyihoz képest nagyon összekapták magukat. Réjuk fért az edzőváltás. A durvulás az hozzátartozik a csapat imázsához, azzal nincs is baj, ha tartanak tőlük. Ha mondjuk a Bostonnal vagy az Ottawával kerülnek össze nekik szurkolnék, de érdekel, hogy mit hoz ki a Capsből a rájátszás.

Kedvenc csapat? UTE :-D
Már felnőttként kezdett jobban érdekelni a hoki, így nem nagyon kap el a szurkolói mentalitás. Az UTE az szocializációs adottság, és elég nehéz kereszt az is, nem hiányzik hozzá másik. Bámészkodom, szimpatizálok.

1nf3rn0 2008.04.08. 16:04:08

Itthoni kedvencem nekem is az UTE :) de én NHLes kedvencre gondoltam. :)

Amúgy már nagyon várom az "előszezont" kíváncsi vagyok, milyen vendégeket fognak majd szervezni a Megyeri útra. Hátha sikerül extraligás csapattal összehozni az Újpestet.

Tudsz valami pletykát, hogy esetleg ki jön majd hozzánk jövőre? Én Gröshl nevét hallottam több embertől (ez érthető, a szolid EBELes eredményei miatt szerintem elküldi Sator), illetve egy forrásból hallottam Roger Holeczyt és Hüffner Adriánt.

quitz · http://bodicsek.blog.hu 2008.04.09. 01:04:42

Nem vagyok egyáltalán bennfentes UTE ügyekben. Azért remélem nem az Újpest lesz az Alba B csapata.

NHL kedvenc ügyében majd a szezon végén foglalnék csak állást.

Üvege$ 2008.04.09. 07:41:44

Persze, majd aki megnyeri az lesz mi?

1nf3rn0 2008.04.09. 10:54:33

Én is remélem, de tény, hogy sok jó játékos van a Volánban, akikre biztos, hogy fáj a vezetőség foga Újpesten. Mondjuk pl Gröschl esetében (ha tényleg jön) akkor visszatérés lesz, mert újpesti nevelés. Sőt, Horváth, Kovács Csaba és Kangyal is az. Gröschlről néha Petr Nedved jut eszembe, talán a magasság-súly kombináció miatt :)
Milyen jó volt meccsre járni, amikor még Ladányi ott volt. Nekem most is ő a kedvencem.

Láttam a www.myp2p.eu-n van a menetrendben nhl playoff is, nagyon megörültem neki.

Csak nem a kedvenc felemlegetés miatt néztél be UTE fórumra? :) Amúgy igazad van. Sajnos a szurkolók felé a kommunikáció egy nagy nulla. Az egyetlen jó dolog ilyen szempontból az ankét szervezése volt, mondjuk én arra nem mentem. Vajon mikor jönnek rá hogy folyamatos kommunikációval is meg kéne próbálkozni annak érdekében, hogy megtartsák azokat, akik még kimennek meccsre? Kicsit el van cseszve ott egy pár dolog :(

quitz · http://bodicsek.blog.hu 2008.04.09. 18:16:49

Kiváncsian várom, hogy mivel áll elő az UTE jövőre. De ez a surmó hallgatás eléggé bosszant. Már a tüzijátékos UTE-Fradi után is pattogtam a fórumon, hogy ne kussoljanak, hanem kérjenek bocsánatot. Valamit ki kell találni, mert a többiek is elhagynak, nem csak a DAB.

myp2p-től ki fog folyni a szemed, de a semminél jobb. Ha van rá 40 euród, akkor a europe.espn360.com szolgáltatását javaslom. kétszer olyan jó felbontás, biztosan lejön a cucc, és nem kell hozzá kínai szoftver. Két hónapja 50 euróért még jobban megérte, én akkor befizettem. Állítólag hamarosan lesz hozzá meccs archívum ami ebben az időzónában elég fontos lenne. Én magamnak szoktam felvenni ami érdekel.

1nf3rn0 2008.04.09. 19:45:07

Az a baj, hogy nem túl stabil a net :/ De ha a jó oldalát nézem, ez a sávszélesség remélem elég lesz a kis ablakhoz is :) Milyen szoftverrel veszed fel a meccseket?

quitz · http://bodicsek.blog.hu 2008.04.09. 21:04:21

www.applian.com/replay-av/index.php
de megvan torrent siteokon is.

Ha nincs stabilan 755K, akkor kidobott pénz az espn

1nf3rn0 2008.04.10. 08:54:05

Kösz quitz

hát igen, de majd ha lesz stabil netem, elgondolkozok egy ilyenen a playoffra.

Holnap éjszaka capitals-flyers, és már alig várom, hogy nézhessem a kis ablakon :D tényleg nagyon köszi a linket, az előszezonban majd koccintunk egy zsíroskenyérrel a Megyerin :)

quitz · http://bodicsek.blog.hu 2008.04.10. 23:15:56

megírtam, hogy hol keressük az NHL meccseket a neten. A zsíroskenyerezésben benne vagyok. Addig is várom szakértő kommentárjaidat.
süti beállítások módosítása