Bodicsek

Gyerekkoromban azt hittem, hogy a bodicsek (body check) kifejezés egy Bodicsek nevű rendkívül durva orosz jégkorongozó nevéből ered. Ma már tudom, hogy ez butaság. Bodicsek nyilvánvalóan csehszlovák volt.

Naptár

NHL eredmények

Videó diszkó

Netvibes

Add to Netvibes

Licenc

Creative Commons Licenc

Hoki manager

2008.09.11. 22:48 quitz

Van kedve valakinek kipróbálni a Yahoo Sports Fantasy Hockey játékát? Klasszikus manager játék. Még nem próbáltam, így nem is nagyon tudom ajánlgatni. Korábban kb. négy évet töltöttem egy Hattrick nevű football managerrel. Az jó móka volt. A játék angolul játszható. Nyitottam egy saját ligát. Aki kipróbálná, dobjon egy mailt. 11 hely kiadó.

 

 

1 komment

Címkék: fantasy hockey

A bejegyzés trackback címe:

https://bodicsek.blog.hu/api/trackback/id/tr16659534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

quitz · http://bodicsek.blog.hu 2008.09.26. 07:56:20

Elnézést azoktól, akiknek csalódást okozok, de nem jött össze kellő érdeklődő. Azt hiszem legközelebb a Jégkorong blogon hírdetem meg ezt a kezdeményezést, de előtte jobban körülnézek a fantasy hoki piacon.
süti beállítások módosítása